Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Колеги, запалката има ли отделен Бушон или е свързана директно към запалването

    Comment


    • #77
      Имам и друг проблем нз може и вие да го има/ли те. Дясните прозорци ( преден , заден ) мога да ги свалям от панела но немога да ги вдигна после. Така ли са попринцип или има някъде повреда.

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от MindFreak Покажи съобщение
        Абсолютно те разбрах,колега извинявам се аз не съм се изразил правилно , но имах предвид точно този механичен клапан на високото налягане, който работи на вакум и е на турбината ( който се оказа механичен а не електрически )
        Имам познат, който кара Голф 4 1.9 tdi 110кс. Човека е сменял именно този клапан преди време и понеже е механичен при поставянето му, вместо го да остави в полуотворено положение, неволно, тъй като е неудобно за слагане, го е оставил в напълно отворено положение. Колата от тогава върви адски много, няма чип няма нищо. За това се замислих,ако моя( който си е наред ) е подобен, дали да не го отворя малко за спорта, от чисто любопитство.... или да не си правя експерименти.
        Благодаря за отговора !
        А като ти набие Р0235 какво правим, и не дай боже да те вкара в авариен режим.
        Алфа ромео 159 jtdm 2.4/16v AT
        Алфа ромео 159 jtdm 1.9/ 8v
        Ford Mondeo 2.0/16v Ex.

        Comment


        • #79
          Латун, медна ламарина, алуминиева ламарина
          156 SW 1.9JTD 110ph

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от slavi88 Покажи съобщение
            Колеги, запалката има ли отделен Бушон или е свързана директно към запалването
            Има бушон, който е и за още няколко неща, но така наизуст не мога да кажа. Във всеки случай, ако запалката не работи заради бушон, ще има и още нещо неработещо.

            Първоначално публикувано от slavi88 Покажи съобщение
            Имам и друг проблем нз може и вие да го има/ли те. Дясните прозорци ( преден , заден ) мога да ги свалям от панела но немога да ги вдигна после. Така ли са попринцип или има някъде повреда.
            Имаш проблем според мен.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #81
              Сутринта паля и колата глъхне,тръгва да гасне след секунда,скача на 1500 оборота,след което се нормализира от какво може да е това дросела го чистих преди шест месеца дебитомера го изключвам ? Мисля че започна да го прави,от както застудя..
              156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

              Comment


              • #82
                искам да си махна фабричното CD , трябва ли да взимам някакви приставки за новото. че тия заоблени краища мн. грозно ще настърчат така

                Comment


                • #83
                  Корите под двигателя на 147 и GT дали са еднакви, че моята май падна жертва в зимата и не знам дали ще мога да я възстановя ?
                  AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                  Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                  sigpic

                  Comment


                  • #84
                    има 2 вида кори за бензина и една за дизела . и 3те са 85 лв.

                    Comment


                    • #85
                      Благодаря. Засега успях да закрепя моята. Дано издържи зимата.
                      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                      sigpic

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от slavi88 Покажи съобщение
                        Колеги, запалката има ли отделен Бушон или е свързана директно към запалването
                        Бушонът се намира в плафониерата под кормилото в ляво, мисля, че беше 15 амперов и е единственият СИН на цвят там. Отговаря и за климатика, и обикновено като пъхнеш нещо в тая смотана запалка, например ФМ трансмитер, и го почовъркаш малко, въпросният бушон изгаря.
                        Giulietta 1,6 JTDm 2013
                        156 SW 1,9 JTD 2003

                        Comment


                        • #87
                          Някой имал ли е проблем с мигачите? При мен понякога цъкат по-бавно или неравномерно или изобщо спират? В релето ли е проблема?
                          www.t-auto.bg

                          Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
                            Някой имал ли е проблем с мигачите? При мен понякога цъкат по-бавно или неравномерно или изобщо спират? В релето ли е проблема?
                            Вероятно в релето, да. Намира се под волана, свали го и мини пътечките с поялник, студени спойки са най често срещания дефект.Провери и дали ти светят всички крушки.
                            _156_2,4_JTD_136hp_-EX
                            156 FL 1,9 JTD 115hp "05

                            Comment


                            • #89
                              Бащата ме стряска само, не му работело зарядното в колата, по простата причина че дупката е малко по-широка и не дава контакт зарядното

                              Comment


                              • #90
                                Дебитомер почни от там и аз имах такъв проблем.
                                1,8 16v TS 144кс,1998г

                                Comment

                                Working...
                                X